Сравни цените за гражданска отговорностОще не!

14.03.2017: ДаллБогг: Втори ден технологична пречка за обслужване на полици

Длъжни сме да ви се извиним публично. Не можем да прогнозираме кога заявките ви за плащане на вноска или нова полица в Далл Богг ще бъдат обслужени. Причината, според информация от компанията е, въвеждане на нова информационно система.

Нова информационна система промени начина ни на работа с Далл Богг

Историята започна в петък с информация за въвеждане в експлоатация на “нов съвременен софтуерен продукт“. В понеделник 13.03.2017г. установихме, че обичайният достъп, до вече функциониращата, не работи. Преди обяд разбрахме и процедурата при която полици с предстоящи вноски ще бъдат обслужвани. Данните за тях се пращат на един от няколко служители в централно управление и се чака.

Представете си го сега. Компания с обем от около 60 млн. за 2016, иначе казано третата на пазара по приходи от гражданска отговорност (поне по данни на КФН към 11.2016), която за продължителен период от време имаше най- изгодната оферта за задължителната полица, при пазар в който над 60% от полиците се плащат разсрочено, оставя обслужването на периодичните плащания на … ръчен режим….

Наша заявка от преди обяд вчера не е обслужена до сега. Разбираемо е, като прочетете пак горния абзац. Но пък.. дано продуктът който внедряват да си заслужава.

Официална информация на страницата на застрахователя до сега- 9 часа на 14.03.2017 няма.

Затова! Не чакайте последния момент. Няма никаква гаранция, че ще можем да получим съдействие за регистрация на вноски в рамките на оставащия до прекратяване срок, нито пък че поръчана от вас полица ще бъде издадена в желаното от вас време.

Извинете ни за неудобството. Не зависи от нас и няма какво друго да направим освен да чакаме.

Намерихте ли вашия отговор тук? Да, благодаря! :)

Знаете нещо повече?

Кажи на Broko

Знаете нещо повече? Кажи BROKO