Сравни цените за гражданска отговорностОще не!

14.11.2017: Втори ден на жива връзка с КАТ. Ами… тегаво е.

Вече почти два дена сме на „жива“ връзка с Пътна полиция. Реалността се оказа леко в страни от оптимистичните очаквания.

Работи, ама не винаги и не за всички

Направи впечатление, че указанията от застрахователите дойдоха в последния момент. И понеже статистически е невъзможно всички да са се позабавили, заради недобра вътрешна организация, заключението е само едно: Новата система за издаване на полици стартира набързо. Втори ден тестваме емпиричното доказателство на извода.

За два дена, с упоритост и постоянство, успяхме да се сдобием с полици в Армеец, Булинс, Булстрад и Лев инс. За коли с обичайния регистрационен талон от страна на застрахователя, системата работи, стига да има „отговор“ от Гаранционния фонд. А той в работно време (особено вчера и днеска по обед) се оказа не много приказлив.

Вероятно можехме да имаме и полица от ДЗИ, но при тази поръчка хванахме нещо по- сериозно от търпение. Общ проблем при повече от половината компании (не сме тествали всички, защото е безсмислено) е издаването на гражданска отговорност за коли със старите талони. Номерата са друга разрядност. И въпреки, че по указания с буквата на серията изписана на кирилица, трябва да се получи- не става. Като проблемът тук не е в застрахователите. По обещания на разработчика, тази вечер трябва да бъде качена промяната и издаването на задължителната полица и за старите регистрации от утре да бъде възможна. (проверено на 15-11-2017 преди 9:00- работи, поне при ДЗИ).

Как се обяснява на клиент, че не може да има, вменената му за задължителна, полица?!

Независимо от причината за създаденото неудобство, адекватна реакция от страна на участващите институции е да предоставят каквато и да е информация. Такава липсва както на страницата на Гаранционния фонд, така и на тази на Комисията за финансов надзор

Факт е, че невъзможността да се сдобие човек с полица не е живото застрашаващо, но пък и няма основание изборът на потребител на застрахователна услуга да бъде стесняван поради внезапна технологична пречка или пък свободната му воля, да реши кога точно за изпълни вменените му със закон задължения, да бъде ограничавана.

Сравнението на внедряването на сегашната иновация с началото на ЕИСОУКР, показва само едно. Прибързано начало. Дано да наваксат... щото ще застудее. А мръзнещи хода по улиците в търсене на гражданска отговорност не са добра гледка. 

Няма да го припомняме. По- удобно е онлайн.

Знаем, че изискването ни за копие на талона ви притеснява вече две години (от началото на 2016г. е задължително по кодекс!), но ето да дойде времето в което всички го искат. Някакси. Пък и не се налага да притичвате за проверка, дали може ли да се вземе полица сега или ще остане за после. 

Намерихте ли вашия отговор тук? Да, благодаря! :)

Знаете нещо повече?

Кажи на Broko

Знаете нещо повече? Кажи BROKO

Още новини