Сравни цените за гражданска отговорностОще не!

11.09.2009: Има ли нерви в една животозастраховка!? .. внезапен ъпдейт

Моята компания вълшебница ме изненада като показа още неколко магически трика в последните два дена. Винаги съм твърдяла че застраховането не е занаят, а професия! Колкото и да си чиракуваш, ако не четеш…
От друга страна обаче като застраховател не мога да подмина и закона за големите числа (онова за достатъчно големия брой наблюдения и връзката между случайност и закономерност), от който мога да заключа, че независимо от грешките единствения фактор, за откриване на топлата вода е само времето! Та докато чакаме да мине, ще си се лутаме между какво сме чули, че правят всички и що сме все така изненадани. Но... по същество: Изводите в кратко резюме: 1. „Задължително” плюс изчерпателен списък означава: дай нещо! и чакай 2. Това което пише по документите, не е това което следва да се разбира- логично! Карта да се чете картонче, дебитно картонче! Тия от БНБ, дето списват регламенти вероятно вече сериозно обмислят как да компенсират съществуващия пропуск. 3. Дебитното картонче или просто картончето е единствения хедж срещу рисковете на превода. На банката въобще не и пука има ли я точно тая сметка, името съответства ли на номера и т.н. подробности. Но да допуснем, че се гони икономия от писъмцето за да се върна и да си препиша сметката вярно. 4. Поне двата еднообразни екземпляра на двустранния писмен договор е добре периодично да се съпоставят. Възможно е да се самопоявят промени. 5. Щом си чул, че всички го правят, значи: Чул си го, няма начин да не е факт! Нищо друго не се говори на тоя пазар. Само факти. Ако някой каже нещо, това непременно е истина! Законодателство няма! Невъзможно е да се допусне, че правенето може да е и само при по- слаб контрол върху спазване на писаните правила. 6. Няма значение какви аргументи посочиш- щом повдигаш темата, със сигурност си заблуден, не можещ да се ориентираш, не знаещ в каква ситуация си попаднал! Трябва ти консултант. Алтруизма на консултанта е единствената му характеристика! Той знае по- добре от мен, най- доброто за мен, дори и да не ме познава. Лепи ми готовото, супер, супер оптимално решение от обучението и от прозрението трябва само да онемея. 7. Няма значение кое не ми харесва и защо точно, трябва да ми се повтори всичко, от същото това обучение. 8. Ако нещо куца проблема е в клиента и в краен случай, при изключително редки ситуации може да се допусне кофти извадка, само за момента на конкретната ситуация, на колега. По- добрите колеги винаги се падат на мълчащите ядрени енергетици например. 9. Единствената възможна причина да прекратиш застраховка е нужда от пари. Друго няма! Това че изрично съм написала: ЛИПСА НА ДОВЕРИЕ В КОМПАНИЯТА! Това, че прекратяването на полицата е логичен резултат на писменото ми недоволството от смяна на тарифата, произволната промяна на застрахователните суми без анекс към договора и наложения ми неодобрен от мен разход за по- висока рискова премия (подробности тук)… да се чете много ми трябват тия 10%-20% от парите които съм дала. 10. Абсурд е този който публично коментира да е застрахователно грамотен! О колко много чудеса! И това е само началото. Какво ли ще следва!?

Намерихте ли вашия отговор тук? Да, благодаря! :)

Имате друго мнение?

Кажи на Broko

Имате друго мнение? Кажи BROKO