Сравни цените за гражданска отговорностОще не!

10.07.2014: Дженерали и Армеец: Безплатен стикер по гражданска отговорност при подмяна на счупено от градушката стъкло

Е като ви казахме, че Дженерали обикновено са първи, не се шегувахме въобще. Още от сутринта застрахователят уведоми, че подмяната на стикера по гражданска отговорност ще е безплатна за счупените от градушката стъкла.

Условия за подмяна на стикера по гражданска отговорност при Дженерали

Първо намирате брокера! Все пак ангажиментът му към вас не е само при сключване на полицата. Ако ви откаже съдействие, знайте че просто не иска (защото е работа за без пари). Застрахователят е дал право на всички негови посредници да оказват необходимото съдействие за подмяна. Разбира се, няма ограничение да потърсите и офис на Дженерали.

На място брокерът ви прави протокол за подмяна и с един екземпляр от него получавате новата лепенка. За това няма такси, вноски или каквито и да е други плащания.  Новият стикер се перфорира до датите на стария- датата до която е платена полицата.

Припомняме, ако пък вече имате щети от градушките, че срокът за предявяване на претенция за обезщетение, при този застраховател беше удължен на 30 дни. Ликвидационните центрове в София са с работно време от 8.00 до 20.00 (в работни дни). Претенции можете да предявите и в Варна, Бургас, Пловдив и Велико Търново.

За сега няма краен срок за който е валидно предложението за безплатен стикер. Ще ви информираме, при допълнителни указания от застрахователя. Допускаме, че минималният срок ще бъде поне равен на удължения период за предявяване на претенции (30 дни).

Излишно е да казваме, че най- удобно е онлайн, особено ако щетата е по имуществена полица.

Същото предложение имате и от Армеец, но с една особеност.

Условия за преиздаване на стикера по гражданска отговорност в Армеец

Тук не можете да разчитате на брокера, ако искате лепенката веднага! Но пък и не го четете, като че не може да ви я даде по- късно (да речем ден- два, според направената от него организация). Армеец допускат безплатната подмяна само в техни офиси. Ако вашият посредник не ви организира сам получаването на новите лепенки, трябва да търсите застрахователя.

Ние сме направили необходимото за пострадалите наши коли в Армеец. Не всичките ни клиенти по гражданска отговорност обаче са с каско. Ако все още не знаем, че имате нужда от нов стикер, драснете ни едно мейлче или ни се обадете на 0888 69 04 57 да ви вземем нов. 

Имате време до 15.08.2014г да поискате безплатната подмяна на стикера в Армеец.

Вече ви казахме, че официалният срок за предявяване на претенция при щета от градушката е 15 работни дни. Информацията ни от ликвидационният център на Кюри е, че дори няма да има краен срок!

Бъдете спокойни и вярвайте само на надеждна информация!

Не вярвайте много на медиите! Добрата новина за тях е лошата новина. Опитват се да и намерят и кадри в подкрепа. Драми с опашки няма. И да се натрупат повечко хора сутрин, за час два минават. Следобяд времето за регистрация и оглед е близо до обичайното за процедурата време. Дори и по- малко защото всички застрахователи са мобилизирали допълнителни служители и работят с темпо!

Няма компания, която да се притеснява от много щети и няма начин парите за обезщетения да свършат. Всички застрахователи имат надеждни презастрахователни програми (има разпоредби за това и се следи от надзора). Това означава, че извън собствените средства имат предварително уговорена финансовата подкрепа на гигантски световни презастрахователни компании. Стойността на няколко хиляди коли и къщи не е число, което да предизвика каквото и да е притеснение за тях. Четете го така: извън удоволствието и желанието да оставят всички свои клиенти по- доволни от тези на друг застраховател, при такива емблематични събития като тази градушка, компаниите са мотивирани да плащат с още едно съображение. Част от презастрахователните покрития сработват само при по- големи щети.

Бъдете спокойни и вярвайте само на надеждна информация. Нали точно за първото сте сключили застраховката си. Застрахователният ни пазар има време и ресурс за всяка претенция.

Намерихте ли вашия отговор тук? Да, благодаря! :)

Знаете нещо повече?

Кажи на Broko

Знаете нещо повече? Кажи BROKO